czwartek, 11 kwietnia 2013

Nierówno Pod Sufitem

do 20zł
https://www.facebook.com/NierownoPodSufitem

Okolice Hożej rozkwitają nowymi, atrakcyjnymi lokalami. Jakiś czas temu, wychwalałem Meat Love, lokal sąsiadujący z Nierówno. Widać inspirację sąsiadami, ale czy menu jest równie atrakcyjne?

Menu wyglądało na atrakcyjne, jednak podczas mojej wizyty ponad połowa pozycji nie była dostępna. Nie wiem, czy to kwestia przedłużającej się zimy czy mojego pecha, ale byłem bardzo rozczarowany. Biedna, ale sympatyczna dziewczyna za barem świeciła oczkami, proponując mi burgera w bajglu. To też wybrałem, jednak, jak to Halama mówił "szału nie było". Jeśli o mięso chodzi (a to sedno burgrowości) było bardzo przeciętnie. Podanie w bajglu to pomysł dobry, ale nie przełomowy.

Formuła lokalu wpasowuje się w nurt "kolejne miejsce alternatywne". O ile nic przeciwko alternatywności nie mam, tak uważam, że jakość serwowanych posiłków powinna dorównywać staranności w doborze czcionek na drzwiach toalety. Cóż, zawsze można zmienić lokal w kawiarnię lub drink bar, zakładając, że napoje z menu będą obecne w lokalu (tak, to się zdarzyło).
Hamburger w bajglu.


Ten Pan pisze całkiem dobre książki.
Artystyczna toaleta ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz